لودر کوماتسو – لودر کاترپیلار توسعه راه

بیل توسعه راه
بیل مکانیکی چرخ لاستیکی- توسعه راه
2020/08/03
وزن باکت،حجم باکت و ظرفیت باکت بیل مکانیکی توسعه راه
2020/08/19
نمایش همه

لودر کوماتسو – لودر کاترپیلار توسعه راه

لودر

توسعه راه تولید کننده و عرضه کننده باکت لودر،تیغه،ناخن و آداپتور ،پین و بوش لودر و …

لودر توسعه راه

۱٫ جوی گلوبال P&HL-2350
لودر P&HL-2350 ساخته شرکت آمریکایی جوی گلوبال، دارای یک باکت بیل ۴۰٫۵۲ متر مکعبی به ظرفیت ۷۲,۵۷۴ کیلوگرم است. این خودرو در سال ۲۰۰۳ به بازار معرفی شد. قدرت موتور در این مدل ۲,۳۰۰ اسب بخار معادل ۱,۷۱۵ کیلووات قدرت دارد. این دیزل برق مورد نیاز چهار موتور الکتریکی متصل به چرخ‌ها را مهیا می‌کند.

بزرگ‌ترین لودرهای جهان (+عکس)

این لودر لاستیکی ۲۷۲ تن وزن عملیاتی دارد. بیل این غول معدنی ‌تا ۸ متر ارتفاع می‌گیرد و تا ۳٫۵ متر از شاسی خودر دور می‌شود. این ویژگی امکان بارگیری کامیون‌های ۳۶۰ تنی به بالا را برای این لودر مقدور می‌سازد.

۲٫ جوی گلوبال P&HL-1850
لودر P&HL-1850 محصولی دیگر از جوی گلوبال درای موتور ۲,۰۰۰ اسب بخاری است. این خودر مجهز به باکت ۳۰٫۵۸ متر مکعبی است که آن را قادر می‌سازد در هر مرحله ۵۴,۴۳۱ کیلوگرم بارگیری کند.

بزرگ‌ترین لودرهای جهان (+عکس)

این لودر دارای وزن عملیاتی ۲۴۶ تن است. بیل این خودرو ‌تا ۷٫۵ متر از محل استقرار آن ارتفاع می‌گیرد و ۳٫۲۵ متر از شاسی خودر دور می‌شود. این دستگاه برای بارگیری کامیون‌های ۲۱۸ تا ۳۳۰ تنی مناسب است.

۳٫ کوماتسو WA1200-6
لودر چرخ لاستیکی WA1200-6 ساخت شرکت کوماتسو است. نسل پیشین این لودر، با کد WA1200-3 در سال ۱۹۹۹ معرفی شد. مدل مورد بحث که تکامل یافته مدل‌های قدیمی‌تر است در سال ۲۰۱۱ به بازار عرضه شد. حجم باکت این بیل می‌تواند از ۱۸ تا ۳۵ متر مکعب تغییر کند. قدرت موتور این لودر ۱,۷۶۵ اسب بخار است.

بزرگ‌ترین لودرهای جهان (+عکس)

وزن عملیاتی این لودر چرخ لاستیکی ۲۰۵ تن است. بیل این خودرو ‌تا ۷ متر از محل استقرار آن ارتفاع می‌گیرد و ۳  متر از شاسی خودر دور می‌شود. این دستگاه برای بارگیری کامیون‌های ۲۱۸ تا ۳۳۰ تنی مناسب است. این لودر در مقایسه با انواع دارای ظرفیت موتور مشایه، سوخت کمتری مصرف می‌کند.

۴٫ جوی گلوبال P&HL-1350
لودر P&HL-1850 محصول شرکت جوی گلوبال مجهز به موتور ۱,۶۰۰ اسب بخاری است. این خودر درای باکتی به حجم ۲۲٫۹۴ متر مکعبی است و می‌تواند در هر مرحله ۴۰,۸۲۳ کیلوگرم بارگیری کند.

بزرگ‌ترین لودرهای جهان (+عکس)

این لودر چرخ لاستیکی دارای وزن عملیاتی ۱۸۶ تن است. بیل این خودرو ‌تا ۷ متر از محل استقرار آن ارتفاع می‌گیرد و ۲٫۸ متر از شاسی خودر دور می‌شود. این دستگاه برای بارگیری کامیون‌های حداکثر ۲۳۶ تنی مناسب است.

۵٫ کاترپیلار H994
لودر کاترپیلار H994 جدیدترین مدل لودر چرخ کلاس ۹۹۴ کاترپیلار است. این لودر مجهز به موتور ۱,۴۳۶ اسب بخاری است. حجم باکت این بیل می‌تواند از ۱۴ تا ۳۶ متر مکعب تغییر کند و می‌تواند در هر مرحله حداکثر ۳۴,۴۷۳ کیلوگرم بارگیری کند.

بزرگ‌ترین لودرهای جهان (+عکس)

بیل این خودرو ‌تا ۶٫۷۵ متر از محل استقرار آن ارتفاع می‌گیرد و ۳٫۲ متر از شاسی خودر دور می‌شود. این دستگاه برای بارگیری کامیون‌های ۱۳۶ تا ۲۲۶ تنی مناسب است.

۶٫ جوی گلوبال P&H L-1150
لودر P&HL-1150 طراحی سال ۲۰۰۸ میلادی شرکت لتورنو، از زیر مجموعه‌های جوی گلوبال است. این خودر باکتی به حجم ۲۳ متر مکعب دارد و می‌تواند در هر مرحله ۳۴,۴۷۳ کیلوگرم بارگیری کند. موتور این خودرو ۱,۲۰۵ اسب بخار قدرت دارد.

بزرگ‌ترین لودرهای جهان (+عکس)

این لودر دارای وزن عملیاتی ۱۴۰ تن است. بیل این خودرو ‌تا ۶٫۳ متر از محل استقرار آن ارتفاع می‌گیرد و ۲٫۹ متر از شاسی خودر دور می‌شود. این دستگاه برای بارگیری کامیون‌های ۱۳۶ تا ۱۸۱ تنی مناسب است.

۷٫ جوی گلوبال P&HL-950
لودر جوی گلوبال P&HL-950 طراحی و ساخت شرکت جوی گلوبال است. موتور این خودرو ۱,۰۵۰ اسب بخار قدرت دارد. حجم باکت این خودر ۱۳٫۷۶ متر مکعب است و می‌تواند در هر مرحله ۲۴,۴۹۴ کیلوگرم بارگیری کند.

بزرگ‌ترین لودرهای جهان (+عکس)

این لودر دارای وزن عملیاتی ۱۱۰ تن است. بیل این خودرو ‌تا ۵٫۳ متر از محل استقرار آن ارتفاع می‌گیرد و ۲٫۲۲ متر از شاسی خودر دور می‌شود. این دستگاه برای بارگیری کامیون‌های ۶۸ تا ۱۳۶ تنی مناسب است.

۸٫ کوماتسو WA900-3E0
لودر کوماتسو  WA900-3E0 دارای باکتی به ظرفیت ۱۱٫۵ تا ۱۳ مترمکعب است. موتور این خودرو ۸۵۶ اسب بخار قدرت دارد و وزن عملیاتی آن ۱۰۷٫۳ تن است.

بزرگ‌ترین لودرهای جهان (+عکس)

بیل این خودرو ‌تا ۵٫۲۷ متر از محل استقرار آن ارتفاع می‌گیرد و ۲٫۲۵ متر از شاسی خودر دور می‌شود. طول دستگاه در مجموع به ۱۴٫۷ متر می‌رسد که باعث قدرت مانور بالای آن در معادن می‌شود.

۹٫ کاترپیلار H992
لودر H992 آخرین مدل ارایه شده از لودر چرخ کلاس ۹۹۲ کاترپیلار است. این لودر مجهز به موتور ۸۱۴ اسب بخاری است. حجم باکت این بیل می‌تواند از ۱۰٫۷ تا ۱۲٫۳ متر مکعب تغییر کند و می‌تواند در هر مرحله حداکثر ۲۱,۷۰۰ کیلوگرم بارگیری کند.

بزرگ‌ترین لودرهای جهان (+عکس)

وزن عملیاتی این دستگاه ۱۰۰٫۶ تن است. بیل این خودرو ‌تا ۴٫۶ متر از محل استقرار آن ارتفاع می‌گیرد و ۲٫۱ متر از شاسی خودر دور می‌شود. این دستگاه برای بارگیری کامیون‌های ۱۶۴ تا ۱۹۰ تنی مناسب است.

۱۰٫ کوماتسو WA800-3E0
لودر WA800-3E0 تولید شرکت کوماتسو  باکتی به ظرفیت ۱۰ تا ۱۴ مترمکعب است. موتور این خودرو ۸۰۸ اسب بخار قدرت دارد.  وزن عملیاتی آن نیز ۱۰۲٫۶ تن است.

بزرگ‌ترین لودرهای جهان (+عکس)

بیل این خودرو ‌تا ۵٫۲ متر از محل استقرار آن ارتفاع می‌گیرد و ۲٫۱۵ متر از شاسی خودر دور می‌شود. طول دستگاه در مجموع به ۱۴٫۷۵ متر می‌رسد.

امتیاز بدید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *