نکاتی برای خرید بیل مکانیلی که باید به آنها توجه کرد

مدیریت ماشین آلات راهسازی و معدنی
2019/06/01
غول‌ پیکرترین ماشین روی زمین در توسعه راه
2019/06/01
نمایش همه

نکاتی برای خرید بیل مکانیلی که باید به آنها توجه کرد

بیل توسعه راه

بیل‌ های مکانیکی از سخت ترین و پیچیده ترین تجهیزات سنگین در محل‌ ساخت و ساز هستند و از آنجا که آنها کاربرد و کاربری بسیاری زیادی دارند، انواع مختلفی در اندازه، ظرفیت و طراحی بیل مکانیکی وجود دارد.

نکاتی برای خرید یک بیل مکانیکی جدید:
اندازه و مشخصات مناسب را بدست آورید.
برای رسیدن به ایمنی و کارایی بهینه بیل، ضروری است که با توجه به اندازه و وزن بیل، ظرفیت باکت، میزان بازو و … الزامات کار را با دقت تعیین کنید.
با انتخاب از میان سه طبقه بندی استاندارد برای بیل‌ها شروع کنید: کوچک( ۰-۶ تن و یا کمتر از ۱۳،۲۲۷ پوند)، متوسط (۶-۱۰ تن یا ۱۳،۲۲۷ – ۲۲،۰۴۶ پوند)، و اندازه کامل (۱۰ تا ۹۰ تن و یا ۲۲،۰۴۶ – ۱۹۸،۴۱۶ پوند).


شرایط حمل و نقل را در نظر بگیرید:
از دلایل مهم برای اندازه گیری اندازه بیل مکانیکی متناسب با کار و منطقه این است که ماشین جدید ممکن است برنامه حمل و نقل شما را تغییر دهد. برای مثال آیا مجبور به سرمایه گذاری در یک تریلر با ظرفیت بالا برای کشیدن بیل مکانیکی هستید؟ و یا آیا نگرانی ای در مورد جاده ها یا پل های با محدودیت وزن وجود دارد؟پس پیش از تهیه بیل مورد نظرتان تمامی جوانب کار را بررسی کنید.

درباره جریان های هیدرولیکی تحقیق کنید:
اطمینان حاصل کنید که قادر به تجهیز دستگاه خود با ضمیمه های مناسب برای کار هستید.
مشاهده لیست کامل آگهی های خرید و فروش بیل مکانیکی در انجین ایران

به راحتی کابین توجه کنید:
اپراتور در تجهیزان سنگین راحت، کارآمدتر عمل خواهد کرد اگر قطعات کابین بیل شما راحتی لازم را داشته باشد. کابین های طراحی شده با ارگونومیک، برای ساعات کار طولانی مناسب ترند. راحتی کابین تنها از جهت رضایت اپراتور مد نظر نیست، بلکه باعث جلوگیری از وقوع خطرات ناشی از نامناسب بودن شرایط کابین نیز خواهد شد.
در مورد گزینه‌های خرید با فروشنده مشورت کنید.
به طور معمول، کشنده های کوچک دارای تراش های لاستیکی هستند که به اندازه دستگاه های فولادی در ماشین های بزرگ مقاوم نیستند. آنها به انواع سطوح متخلخل متصل می شوند. عرض ریل نیز باید مورد توجه قرار بگیرد، آنهایی که پهن تر هستند، کشش و ثبات بیشتری به ویژه در زمین نرم خواهند داشت. در مورد شرایط زمین در سایت خود به فروشنده خود بگویید تا بتواند شما را به گزینه مناسب و مطمئن راهنمایی کند.

 در مورد گزینه های چکشی  اطلاعاتی کسب کنید:
به دنبال ویژگی هایی باشید که تمیزکردن، تعمیر و نگهداری را آسان کند. یک طراحی بی نظیر باعث می شود تا فاصله بین زنجیره و قاب کاهش پیدا کند و تمیز کردن سریع تر و ساده تر شود.
درک راه حل های سطح ۴:
این استانداردها باعث کاهش انتشار گازهای تولیدی که به سلامت کارگران و محیط زیست آسیب می رساند می شوند. بیل‌های مکانیکی امروزه با انواع موتورها و فناوری ها برای مقابله با انتشار گازهای گلخانه ای ساخته شده اند. مهم است بدانید که این گازها چگونه ممکن است بر عملیات و تعمیر و نگهداری تاثیر بگذارد.

برای بررسی امکانات گوناگون وقت بگذارید:
بیل های مدرن دارای امکانات در دسترس متنوعی هستند. به عنوان مثال، امکاناتی مانند حالت خودکار خاموش و حالت انتخابی باعث بهبود کارایی سوخت می شود. مجهز بودن بیل به سیستم مخابراتی نیز یک سرمایه گذاری هوشمندانه است.

به دنبال یک فروشنده بزرگ با یک ضمانت عالی باشید:
این ضمانت از سرمایه گذاری شما محافظت می کند. با خرید از فروشنده هایی با پیشینه اثبات شده که ارائه دهنده مارک های با کیفیت بالا هستند و قطعات مورد نیاز شما را در زمان مناسب برایتان ارسال می کنند و از افراد کاربلد برای تعمیر و نگهداری و خدمات فنی و حرفه ای استفاده میکنند، خرید خود را ضمانت کنید.
مثلا شما می توانید در بزرگترین بازار اینترنتی کشور یعنی انجین ایران تمامی نیازهای ماشین آلاتی خود را برطرف کنید و به صورت مستقیم از شرکت ها و فروشگاه های معتبر سراسر کشور خرید کنید.

 

منبع: Trekker Group

امتیاز بدید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *