مدیریت ماشین آلات راهسازی و معدنی

بیل توسعه راه
نکاتی برای خرید بیل مکانیلی که باید به آنها توجه کرد
2019/06/01
نمایش همه

مدیریت ماشین آلات راهسازی و معدنی

امروزه مدیریت ماشین آلات راهسازی از آنجایی که با مؤلفه های پیچیده ای روبروست، از مشاغل مشکل مدیریتی به شمار م یرود. مؤلفه ها ومتغیرهایی مانند: مدیریت منابع، حسابداری، مهندسی، تدوین خط مشی و پیش بینی وضعیت حال وآینده در توسعه راه

با شناسایی وتشریح ابزاری که بوسیله آن یک مدیر ماشین آلات راهسازی و معدنی بتواند در یک حاشیه امنیت مناسب اقدام به تصمیم گیری در خصوص: خرید ماشین- بازسازی ماشین- تعمیرات – جایگزین نمودن – اسقاط نمودن و غیره نماید. امید است بوسیله چشم اندازی که این تحقیق فراروی مدیران ماشین آلات قرار می دهد، بتوانند با مشاهده نقاط بحرانی تعمیر و نگهداری ماشین آلات راهسازی و معدنی، مناسبترین تصمیم را اتخاذ نمایند.

غالباً مالک ماشین با تصمیمات اقتصادی پرهزینه و دشواری روبروست. هزینه هایی از قبیل: هزینه های مالکیت و نگهداری، هزینه های تعمیرات، پیش بینی زمان جایگزینی ماشین، و غیره. هدف این تحقیق، شناسایی و تبیین یک مدل رگریسیون می باشد تا به وسیله آن بتوان هزینه های تعمیرات ماشین را برحسب ساعات کارکرد، پیش بینی نمود. اطلاعات بدست آمده در این تحقیق از ۲۷۰ ماشین راهسازی که مربوط به ۴ شرکت متفاوت می باشند، استخراج شده است و در این خصوص ۱۹ مدل خطی و غیر خطی متناسب با این داده ها مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت یک معادله از ۱۹ مدل فوق، به عنوان بهترین مدل، انتخاب گردید.در پایان تحقیق و با استفاده از اطلاعات مذکور دو برنامه کامپیوتری در نرم افزار صفحه گسترده طراحی گردیده که با استفاده از آنها می توان زمان بازسازی و عمر بهینه اقتصادی ماشین را پیش بینی نمود.

امتیاز بدید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *