فنر زنجیر سفت کن

Spring

شرکت توسعه راه یکی از برترین و موفق ترین تولیدکنندگان قطعات و تجهیزات و لوازم یدکی ماشین آلات سنگین صنعتی و راهسازی می باشد که برای تامین نیاز بازار به این محصولات با گذر از سالها تجربه ی درخشان، فعالیت می کند. فنر زنجیر سفت کن یکی دیگر از قطعات زیربندی بیل مکانیکی می باشد که با کاهش نیرو تغییرات طولی آن افزایش پیدا می کند و با زیاد شدن نیرو تغییرات طولی در آن کم می شودکه بیشترین کاربرد این فنر در خودروهای سنگین می باشد.

بطور کلی میتوان گفت این قطعه، یک قطعه ی مصرفی است که با مرور زمان و کارکرد مداوم البته بطور نا درست و غیر اصولی، مستهلک می شود که در این شرایط برای مهار و کنترل درست زنجیر سریعا” برای تعویض آن باید اقدام نمود. فنر زنجیر سفت کن با توجه به متریالی که برای ساخت آن در نظر گرفته شده است در دو دسته ی فولادی و غیر فولادی ساخته و تولید می شود. فنرهای زنجیر سفت کن از نوع فولادی با استفاده از آلیاژهایی از جمله سیلیسم، کروم، منگز که در سیستم تعلیق ماشین آلات و بیل مکانیکی بصورت شمش و مارپیچی و یا پیچشی بکار برده می شود.

قیمت فنر زنجیر سفت کن

قیمت انواع فنر زنجیر سفت کن برای ماشین آلات راهسازی با توجه به مواد و متریالی که در ساخت آن مورد استفاده قرار داده شده است همچنین نوع فنر، نوع ماشین آلاتی که از این فنر استفاده می کنند، متغیر می باشد که در این صورت میتوان با مراجعه به سایت این شرکت و از طریق راه های ارتباطی و تماس با ما از قیمت انواع قطعات و لوازم بیل مکانیکی و دیگر ماشین آلات راهسازی اطلاعات لازم را کسب نموده و نسبت به خرید و تهیه ی آن اقدام نمایید.

فروش فنر زنجیر سفت کن

فروش فنر زنجیر سفت کن ماشین آلات راهسازی و بیل مکانیکی بدلیل کارایی و استفاده ی زیاد از این قطعه براحتی انجام می پذیرد و افراد با مراجعه به فروشگاه عرضه ی تجهیزات و لوازم ماشین آلات راهسازی و عمرانی و یا از طریق آنلاین نسبت به تهیه و خرید آن اقدام نمایند. نکته ای که لازم است در خرید این قطعه در نظر گرفته شود تنظیم درست ابعاد و اندازه ی زنجیر می باشد (این مورد توسط اپراتور دستگاه انجام می شود) که میتواند در دوام و استحکام و ماندگاری و کارایی بالای دیگرقطعات زیربندی سایر ماشین آلات سنگین همچون بیل های مکانیکی موثر واقع شود، همین امر سبب شده تا فنر زنجیر سفت کن از اهمیت بالایی برخوردار شود.

شرکت توسعه راه با تجربه ی درخشان در تولید و عرضه ی انواع قطعات و لوازم و تجهیزات زیربندی ماشین آلات سنگین راهسازی همچون پین و بوش بیل مکانیکی، یوک بیل مکانیکی و باکت بیل مکانیکی و رولیک بیل مکانیکی در سایر برندها، نیاز بازار را بخوبی تامین نموده است و با ارائه ی خدمات شایانی نظیر ارسال مطمئن، قیمت مناسب، اصالت کالا و تضمین کیفیت، توانسته رضایت مشتریان را همواره جلب نماید.

ساخت فنر زنجیر سفت کن

انتخاب شفتهای فولادی با کیفیت بالا و انجام عملیات حرارتی بر روی فنرها و خط تولید پیشرفته، باعث تولید اسپراکت هایی متناسب با برندهای مختلف ماشین آلات از جمله کوماتسو، دنده اسپراکت هیوندا، دوو، دوسان، کاترپیلار، زوم لاین و… و انواع مختلف آن ها شامل بیل مکانیکی، بولدوزر و… میشود.

تولید فنرها در سایزهای مختلف ومتناسب با شرایط کارکردی متفاوت موجب افزایش طول عمر آنها گردیده است.

فنر زنجیر سفت کن بیل مکانیکی در واقع یک فنر پیچشی می باشد که البته با ضخامت بالا، ضریب فنر بالا و قابلیت های فنری بالا مورد استفاده قرار می گیرد. فنر زنجیر سفت کن بیل مکانیکی بر روی شافت زنجیر سفت کن قرار گرفته و در منتهی الیه پایینی به چرخ جلو و در بالا به یوک زنجیر سفت کن ختم می شود.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.